خانه » دسته‌بندی نشده » دانلود سریال خانه ای در تاریکی – تمامی قسمتها با لینک مستقیم

دانلود سریال خانه ای در تاریکی – تمامی قسمتها با لینک مستقیم

دانلود سریال خانه ای در تاریکی - تمامی قسمتها با لینک مستقیم

دانلود سریال خانه ای در تاریکی – تمامی قسمتها با لینک مستقیم

نام سریال : خانه ای در تاریکی

کیفیت : بالا 1080P HD

فرمت : MKV

سال تولید : 1382

موضوع : تاریخی

کارگردان : سعید سلطانی

تعداد قسمتها : 37 قسمت

بازیگران : لادن مستوفی، محمد علی کشاورز، محمود پاک نیت،  مجید مظفری، ثریا قاسمی، رحیم نوروزی، فخری خوروش،  فرهاد اصلانی، اسماعیل شنگله، عزیزالله هنرآموز، فروغ قجابگلو، صدیقه کیانفر، برزو نیک نژاد، آتش تقی پور، مهوش صبرکن، فریده سپاه منصور، سیما تیرانداز، پونه حاج محمدی، جلیل فرجاد، آرام جعفری و …

خلاصه داستان :

سرگذشت دختری جوان به نام ماه تابان است که با پدربزرگش حیدرخان زندگی می کند که رئیس ایل بختیاری است. پدرو مادر این دختر جوان سالها پیش مفقود شدند. او دختر جوانی است که زندگی در ایل او را باتجربه و متکی به نفس بار آورده است. آغاز داستان از آنجا بود که پدربزرگ مادری ماه تابان به نام عطاء الدوله او را به تهران فرا می خواند ولی پدربزرگ پدری اش یعنی حیدرخان مخالفت می کند. ماه تابان به دلیل اینکه با جدیت تمام دنبال سرنوشت پدرش بود این فرصت را غنیمت خوبی می داند. بالاخره او به تهران رفت. زندگی اشرافی او در خانه عطاء الدوله باعث نارضایتی دیگران شد و همین موضوع باعث یک دگرگونی در زندگی ماه تابان شد ….

درباره فیلم :

مجموعه تلویزیونی خانه ای در تاریکی (زندگینامه ماه تابان) به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و نویسندگی و کارگردانی سعید سلطانی با ژانر تاریخی و زندگینامه در سال 1382 ساخته از شبکه سوم سیما و در ادامه از آی فیلم پخش شد .

تصاویری از محیط فیلم در قالب اسکرین شات

این پست از سایت فیلم ویژن به دانلود رایگان با لینک مستقیم همه قسمتهای سریال ماه تابان (خانه ای در تاریکی) 1382 به تفکیک هر قسمت به صورت کامل (از قسمت اول تا آخر) در قالب فایل‌های تصویری MP4 با کیفیت عالی 1080 و حجم اختصاص داده شد .

لینک دانلود

دانلود کلیه قسمت های سریال قدیمی خانه ای در تاریکی (ماه تابان)، میانگین حجم : 532 مگابایت

توضیح : قسمت 37 با کیفت 480 با حجم کم و بقیه با کیفیت عالی 1080 است .

پیج فیلم ویژن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *