خانه » دسته‌بندی نشده » دانلود سریال دنگ و فنگ روزگار تمامی قسمتها با پشت صحنه

دانلود سریال دنگ و فنگ روزگار تمامی قسمتها با پشت صحنه

دانلود سریال دنگ و فنگ روزگار تمامی قسمتها با پشت صحنه

دانلود سریال دنگ و فنگ روزگار تمامی قسمتها با پشت صحنه با لینک مستقیم

نام سریال : دنگ و فنگ روزگار

کیفیت : بالا 576

فرمت : MKV

سال تولید : 1397 – سال پخش : 1398

موضوع : کمدی

کارگردان : جواد مزدآبادی

تعداد قسمتها : 30 قسمت

بازیگران: محمد نادری، سیروس گرجستانی، سوگل طهماسبی، نیما شاهرخ شاهی، بیژن بنفشه خواه، زهره فکور صبور، مریم شاه ولی، محمد فیلی، غلامرضا نیکخواه، فرخنده فرمانی زاده، ساعد هدایتی، شیرین آقارضا کاشی، پانته آ مهدی نیا، سینا رازانی، زهرا داوود نژاد، مهری آل آقا، ستاره صحرایی، مینا نوروزی، ساقی زینتی، وحید ندایی، ساره صحرایی، عباس محبوب، طاهر علایی، فریده دریامج، ژیار محمدزاده، امیر غفارمنش، بیتا خردمند، وحید بی طرفان، ژاله درستکار، بهزاد رحیم خانی، سیروس میمنت و …

خلاصه داستان :

دو شخص با نام های اردشیر چالنگری و ولی اتفاقی که دوست قدیمی و همسایه یکدیگر بودند سالها با یکدیگر شریک بودند. آنها به مشکلی برخورد می کنند که باگزیرند آن را مخفی کنند. در همین شرایط یکی از آن دو سهام خود را می فروشد که این کار ناراحتی طرف مقابل را بیشتر می کند که همین موضوع عاملی بود برای ایجاد داستان خنده دار بین آن دو ….

درباره فیلم :

مجموعه تلویزیونی دنگ و فنگ روزگار به تهیه کنندگی امیر طالبی کاشانی و نویسندگی حسن وارسته با ژانر طنز اجتماعی و خانوادگی در سال 1397 ساخته و در فروردین سال 1398 از شبکه یک سیما منتشر شد .

تصاویری از محیط فیلم در قالب اسکرین شات

این پست از سایت فیلم ویژن به دانلود رایگان با لینک مستقیم همه قسمتهای سریال طنز دنگ و فنگ روزگار به تفکیک هر قسمت به صورت کامل از اول تا آخر در قالب فایل‌های تصویری MKV با کیفیت عالی 576 با حجم نسبتاً کم همراه با پشت صحنه اختصاص داده شد .

لینک دانلود

دانلود کلیه قسمت های سریال دنگ و فنگ روزگار 1398، میانگین حجم هر قسمت : 241 مگابایت

دانلود پشت صحنه سریال طنز دنگ و فنگ روزگار

پیج فیلم ویژن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *