خانه » سریال » سریال خارجی » دانلود سریال ترکی گودال فصل 1 و 2 دوبله فارسی همه قسمتها

دانلود سریال ترکی گودال فصل 1 و 2 دوبله فارسی همه قسمتها

دانلود سریال ترکی گودال فصل 1 و 2 دوبله فارسی همه قسمتها

دانلود سریال ترکی گودال فصل 1 و 2 دوبله فارسی همه قسمتها

نام سریال : Çukur – گودال – فصل اول و دوم

کیفیت: بالا 720p HD

کشور سازنده : ترکیه

فرمت: MP4

وضعیت: دوبله فارسی باسانسور

سال انتشار : 2017 تا 2021

موضوع: جنایی، درام و هیجانی

کارگردان : سینان اوزتورک

بازیگران : دیلان چیچک دنیز، آراس بولوت اینملی، پریهان ساواش، ارکان کولچاک کوستندیل، نجیپ ممیلی ، بوراک داکاک، رضا کجا اوغلو و …

خلاصه داستان :

اداره روستای گودال در استانبول توسط یک خانواده‌ی مافیایی به نام کوچاوالی صورت می گیرد. یک روز، یک فرد موادفروش به نام وارتولو سعادت الدین به این محله می آید و به پدر این محله به نام ادریس کوچاوالی پیشنهاد فروش مواد مخدر در این محله را می دهد. اما این محله، با اینکه بیشتر اهالی اش اسلحه دارند، قوانین خاصی دارد و یکی از آنها ممنوعیت فروش مواد مخدر در آن است. ادریس قبول نمیکند و وارتولو عصبانی میشود و این عصبانیتش مرگ ئسر ادریس را در پی دارد. خانواده کوچاوالی که احساس می کنند، کنترل محله از دست آنها خارج شده، پسر کوچک ده ساله شان به نام یاماچ که از آنها دور شده را برگشت می دهند، تا مشکلات حل شود. ولی به دلیل مشکلات فراوان راه حلی پیدا نمی شود. فصل های 1 و 2 و 3 و 4 ادامه یکدیگر هستند .

درباره فیلم :

سری یک و دو مجموعه تلویزیونی گودال به نویسندگی داملا سریم و گوکهان هورزوم و تهیه کنندگی کرم جاتای با ژانر دراماتیک جنایی و هیجان انگیز طی سالهای 2017 تا 2021 در کشور ترکیه منتشر شد .

تصاویری از محیط فیلم در قالب اسکرین شات

این پست از سایت فیلم ویژن به دانلود رایگان با لینک مستقیم همه قسمتهای سریال خارجی ترکی گودال 1 و 2 به صورت سانسور شده و دوبله فارسی به صورت کامل به تفکیک هر قسمت با کیفیت عالی (720P HD) با فرمت MP4 با حجم نسبتاً کم اختصاص داده شد .

لینک دانلود سریال گودال 1 دوبله فارسی سانسورشده

 

پیج فیلم ویژن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *