خانه » سریال » سریال ایرانی » دانلود سریال باغ مظفر 1385 تمامی قسمتها با لینک مستقیم

دانلود سریال باغ مظفر 1385 تمامی قسمتها با لینک مستقیم

دانلود سریال باغ مظفر 1385 تمامی قسمتها با لینک مستقیم

دانلود سریال باغ مظفر 1385 تمامی قسمتها با لینک مستقیم

نام سریال : باغ مظفر – فصل اول

کیفیت : 720p HD

فرمت : MP4 و MKV

سال تولید و پخش: 1385

موضوع : کمدی

کارگردان : مهران مدیری

تعداد قسمتها : 40 قسمت (شامل 20 فایل که هر کدام شامل دو قسمت است)

بازیگران : مهران مدیری، نادر سلیمانی، الیکا عبدالرزاقی، سیامک انصاری، نصرالله رادش، بهنوش بختیاری، محمدرضا هدایتی، هادی کاظمی، علی لک پوریان، سحر جعفری جوزانی، شقایق دهقان، سعید پیردوست، ساعد هدایتی، جواد عزتی، رضا شفیعی جم، شایان احدی فر، حمید کاشانی، مه لقا باقری، محمد شیری، نگار پیل آرام و …

خلاصه داستان :

در این سریال دو خان به نام های مظفر و منصور در یک باغ در حالیه یک دیوار بین آنهاست، روزگار می گذرانند. به دلیل یک ازدواج، افراد جدیدی وارد این باغ می‌شوند. رفتاری که این اشخاص دارند مطابق میل صاحبان باغ نیست. همین اختلاف سلیقه ها و تناقض خواسته ها و رفتارها موضوع داستان این سریال است …

درباره فیلم :

مجموعه تلویزیونی باغ مظفر یا گنج مظفر 1 به تهیه کنندگی مجید و حمید آقاگلیان و نویسندگی سروش صحت و مهران مدیری با ژانر طنز در سال 1385 ساخته و منتشر شد .

تصاویری از محیط فیلم در قالب اسکرین شات

این پست از سایت فیلم ویژن به دانلود رایگان با لینک مستقیم همه قسمتهای سریال تلویزیونی قدیمی طنز باغ مظفر 1 به تفکیک هر قسمت به صورت کامل از قسمت اول تا آخر در قالب فایل‌های تصویری Mp4 و MKV با کیفیت بالا 720P HD با حجم نسبتاً کم اختصاص داده شد .

پیج فیلم ویژن

دیدگاه ها 3 دیدگاه
  1. فرزان
    در تاریخ 1400\/11\/11 :

    سلام ممنون عالي بود

  2. سهیل
    در تاریخ 1401\/07\/12 :

    با سلام، ممنون از این که باغ مظفر رو داخل سایت قرار دادین، قسمت چهارم متاسفانه ناقص هست (قسمت چهارم سایت شما میشه قسمت هفتم سریال که ناقص هست و قسمت هشتم که کلا نیست)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *