خانه » فیلم » فیلم خارجی » دانلود فیلم سریع و خشن Fast & Furious (فصل 1 تا 9) دوبله فارسی

دانلود فیلم سریع و خشن Fast & Furious (فصل 1 تا 9) دوبله فارسی

دانلود فیلم سریع و خشن Fast & Furious (فصل 1 تا 9) دوبله فارسی

دانلود فیلم سریع و خشن Fast & Furious (فصل 1 تا 9) دوبله فارسی

نام فیلم سینمایی : The Fast and the Furious – کالکشن مجموعه فیلم سریع و خشمگین (خشن) فصل اول تا نهم

کارگردان : راب کوهن، (قسمت 1)، جان سینگلتون (قسمت 2)، جاستین لین (قسمت 3،4،5،6و9)، جیمز وان (قسمت 7)، اف گری گری (قسمت 8)

سال انتشار : 2001 تا 2020

کشور سازنده : آمریکا

فرمت فایل : MKV و MP4 و TS

کیفیت : بالا 1080P HD و  480P HD و 720P HD و 360P HD

وضعیت : دوبله فارسی و سانسور شده

موضوع : اکشن، هیجانی

مدت زمان : میانگین 120 دقیقه

بازیگران : وین دیزل، پل واکر، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، ترسی گیبسون، اوا مندس، مایکل ایلی، لوکاس بلک، سانگ کانگ ناتالی کلی، جان اورتیز، دواین جانسون، لوداکریس، ژواکیم دی آلمیدا، دون عمر، جو تسلیم، لوک ایوانز، جیسون استاتهام، کرت راسل، شارلیز ترون، السا پاتاکی، ناتالی امانوئل، جان سینا و …

خلاصه داستان

در این فیلم کلوپهای خیابانی در نیمه شب با ماشین با هم به رقابت سخت می پردازند. دومینیک تورتو رهبر یک گروه از گانگسترهای خیابانی است که در نیمه شب مسابقات خشن اتومبیل رانی در شهر را به صورت کاملا غیرقانونی برگزار می کند. آنها مشکوک به سرقت تجهیزات الکترونیکی باارزش هستند. یک پلیس مخفی و نامحسوس به نام پول تلاش میکند تا دزد واقعی تجهیزات را با نفوذ به این باند بیاید و در این راه از خواهر دمنیک کمک می گیرد. سری اول، دوم، سوم، چهارم، پنجم، ششم، هفتم، هشتم، نهم و دهم هر کدام مرتبط به یکدیگر هستند. البته صحنه های بسیار خشنی نیز در این فیلم وجود دارد که به افرادی که آمادگی دیدن آنها را ندارند توصیه می شود از تماشای آن خودداری کنند …

درباره فیلم :

مجموعه فیلم های سینمایی سریع و خشن -خشمگین (فصل 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 و 7 و 8 و 9) به تهیه کنندگی وین دیزل، کریس مورگان و مایکل فوترل با ژانر اکشن و هیجان انگیز طی سالهای 2001 تا 2020 در کشور ایالات متحده امریکا و دیگر کشورها ساخته شد .

تصاویری از محیط فیلم در قالب اسکرین شات (فصل 9)

پخش آنلاین (سری 7)

این پست از سایت فیلم ویژن به دانلود تمامی سری و فصلهای فیلم سینمایی خارجی امریکایی سریع و خشن فصل اول تا نهم با فرمتهای MKV و MP4 با کیفیتهای عالی، بالا، متوسط و پایین (1080 و 720 و 576 و 480 و 360) با حجم کم دوبله فارسی و باسانسور بصورت کامل همراه با پخش آنلاین سری 7 اختصاص داده شد .

دانلود فصل اول سریع و خشن – سریع و خشمگین

کیفیت 1080P HD با فرمت MP4 با حجم 1.12 گیگابایت

کیفیت 480P HD با فرمت MP4 با حجم 213 مگابایت

پیج فیلم ویژن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *