خانه » سریال » سریال ایرانی » دانلود سریال مرد دوهزار چهره – تمامی قسمتها با لینک مستقیم

دانلود سریال مرد دوهزار چهره – تمامی قسمتها با لینک مستقیم

دانلود سریال مرد دوهزار چهره – تمامی قسمتها با لینک مستقیم

نام سریال : مرد 2000 چهره

کیفیت: بالا 576p HD

فرمت: MP4

سال پخش : 1388

موضوع: کمدی

کارگردان : مهران مدیری

تعداد قسمتها : 13 قسمت

بازیگران : مهران مدیری، محمدرضا هدایتی، علی لک پوریان، سیامک انصاری، امید روحانی، سپند امیرسلیمانی، بیژن بنفشه‌خواه، شقایق جودت، صدرالدین حجازی، کیهان ملکی، سحر ذکریا، امید زندگانی، برزو ارجمند، رضا فیض‌نوروزی، هادی کاظمی، سحر جعفری جوزانی، غلامرضا نیکخواه، بیوک میرزایی، سام نوری، فلور نظری، پروین قائم‌مقامی، یوسف صیادی، عارف لرستانی و …

خلاصه داستان :

این سریال ادامه مرد هزار چهره است. در اینجا مسعود شصت چی که فکر کرد با خیال راحت می تواند به شهرش برگردد، بار دیگر با دیگران اشتباه گرفته شد. در ابتدا با مهران مدیری و در ادامه با دیگران مثل سرهنگ غفاری، استاد طوفان و … اشتباه گرفته می شد. مثل همیشه او شخصی جوگیر بوده و خودش را در نقش دیگران جا می زد. در نهایت دستگیر شده و به دورافتاده ترین جای ایران یعنی برره تبعید شد …

درباره فیلم :

مجموعه تلویزیونی مرد 2000 چهره به تهیه کنندگی حمید آقاگلیان و مجید آقاگلیان و نویسندگی مهراب قاسم خانی، پیمان قاسم خانی، امیرمهدی ژوله و خشایار الوند با ژانر طنز اجتماعی در عید نوروز سال 1388 از شبکه سوم سیما پخش شد .

تصاویری از محیط فیلم در قالب اسکرین شات

این پست از سایت فیلم ویژن به دانلود رایگان با لینک مستقیم تمامی قسمت های طنز مرد 2 هزار چهره سال 1388 از مهران مدیری به تفکیک هر قسمت به صورت کامل از اول تا آخر با کیفیت بالا (576P HD) با فرمت MP4 اختصاص داده شد .

پیج فیلم ویژن

دیدگاه ها 2 دیدگاه
  1. Masoud 180
    در تاریخ 1399\/11\/10 :

    سلام، ممنون که همه قسمتهارو گذاشتید با کیفیت بهتر از بقیه سایتها، اما یه سؤال دارم، این سریال هیچ آرشیو اورجینالی نداره که ضبط شده از صدا و سیما یا جام حم نباشه؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *