خانه » فیلم » فیلم ایرانی » دانلود فیلم زنها فرشته اند 1 – با کیفیت بالا و لینک مستقیم

دانلود فیلم زنها فرشته اند 1 – با کیفیت بالا و لینک مستقیم

دانلود فیلم زنها فرشته اند 1 - با کیفیت بالا و لینک مستقیم

دانلود فیلم زنها فرشته اند 1 – با کیفیت بالا و لینک مستقیم

نام فیلم سینمایی : زنها فرشته اند – فصل اول

کیفیت : 480P HD و  720P HD

فرمت : MP4

سال تولید : 1386

مدت زمان : 97 دقیقه

موضوع : کمدی

کارگردان : شهرام شاه حسینی

بازیگران : امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا، مهتاب کرامتی، نیکی کریمی، مرتضی کاظمی، لیلا اوتادی، لادن طباطبایی، فرامرز روشنایی، احمد پورمخبر، مریم سلطانی و ….

خلاصه داستان :

ماجرا در مورد زندگی لیلا و فرهاد است. لیلا عاشق فرهاد و دختر پولداری بود که همه اموالش را به نام او کرد. روزی به همراه دوستانش برای سفر تفریحی به کیش به فرودگاه می روند ولی بعد از چند ساعت تاخیر در هواپیما پرواز آنها لغو می شود و به خانه بر می گردد. ولی علارغم باورش یکی از همکارانش را همراه شوهرش می بیند. اینجا متوجه می شود که فرهاد ارزش این همه بخشش را نداشت. حالا برای بازپس گیری اموالش از فرهاد با دوستانش نقشه ای می کشند تا اموال را از دست او بگیرد. برای این کار با نازنین هماهنگی کرده که عاشق صوری رضا باشد و به رضا در صورت ازدواج با او وعده اموال بسیار زیاد بدهد. ولی شرطش طلاق لیلا و کنار رفتن او از زندگی اش باشد …

درباره فیلم :

فیلم سینمایی زن ها فرشته اند به تهیه کنندگی حسین فرح بخش و عبدالله علیخانی و نویسندگی احمد رفیع زاده با ژانر طنز اجتماعی در سال 1386 ساخته و منتشر شد. فصل دوم فیلم زنها فرشته اند (زنها فرشته اند 2) نیز در سال 1398 ساخته شد .

تصاویری از محیط فیلم در قالب اسکرین شات

پخش آنلاین فیلم

این پست از سایت فیلم ویژن به دانلود رایگان با لینک مستقیم فیلم سینمایی ایرانی زنها فرشته اند یک با کیفیت بالابالا 720P HD و متوسط 480P HD با فرمت MP4 همراه با پخش آنلاین اختصاص داده شد .

پیج فیلم ویژن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *