خانه » فیلم » فیلم ایرانی » دانلود فیلم ایرانی محمد رسول الله از مجید مجیدی

دانلود فیلم ایرانی محمد رسول الله از مجید مجیدی

دانلود فیلم ایرانی محمد رسول الله از مجید مجیدی

دانلود فیلم ایرانی محمد رسول الله از مجید مجیدی

نام فیلم : محمد رسول الله

کیفیت : عالی 1080p HD – بالا 720P HD و متوسط 576P HD

فرمت: MP4

سال تولید: 1394

مدت زمان: 177 دقیقه

موضوع: قرآنی، تاریخی و مذهبی

کارگردان: مجید مجیدی

بازیگران : علیرضا شجاع‌نوری، داریوش فرهنگ، پانته‌آ مهدی نیا، مهدی پاکدل، نگار عابدی، مینا ساداتی، ساره بیات، محسن تنابنده، نسرین نصرتی، رعنا آزادی‌ور، هدایت هاشمی، علی اصغر خطیب زاده، حمیدرضا تاج‌دولت، صادق هاتفی، جعفر قاسمی، بهارک صالح نیا، محمد عسگری، آرش فلاحت پیشه، پیروز رفیعی و …

خلاصه داستان :

طبق دستور پادشاه ابرهه به فرمانده لشکر که نامش ابرهه بود، قرار بود خانه کعبه نابود شود. ابرهه با چندین هزار نفر با اسب و فیل و تجهیزات به سمت مکه می آیند، اما به خواست پروردگار در حریم کعبه (3 کیلومتری مکه) فیل ها حرکت نمی‌کنند و میلیون ها پرستوهای کوچک به نام ابابیل سنگ‌هایی را بر منقار خود حمل کرده و بر سر فیل‌ها می‌کوبند. این فیلم حمله ابرهه و نابود شدن آنها، ولادت پیامبر اسلام (ص)، دوران جاهلیت عرب و … را روایت می‌کند .

فیلم سینمایی محمد رسول‌الله به تهیه‌کنندگی مؤسسه سینمایی نور تابان و نویسندگی کامبوزیا پرتوی، مجید مجیدی و حمید ابجد با ژانر تاریخی و مذهبی در سال 1393 و 1394 ساخته و در سال 1394 و  1395 در سینماهای کشور اکران و در دی سال 1396 از شبکه نمایش سیما پخش شد .

تصاویری از محیط فیلم در قالب اسکرین شات

پخش آنلاین با کیفیت 576P HD

این پست از سایت فیلم ویژن به دانلود رایگان با لینک مستقیم فیلم سینمایی ایرانی پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) ساخته مجید مجیدی سال 1394 با کیفیت‌های مختلف عالی، بالا، متوسط و پایین (1080P HD، 720PHD و 576P HD) با فرمت‌ MP4 همراه با پخش آنلاین اختصاص یافت .

پیج فیلم ویژن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *