خانه » فیلم » فیلم خارجی » دانلود فیلم John Wick 2 – جان ویک 2 دوبله فارسی + پخش آنلاین

دانلود فیلم John Wick 2 – جان ویک 2 دوبله فارسی + پخش آنلاین

دانلود فیلم John Wick 2 - جان ویک 2 دوبله فارسی + پخش آنلاین

دانلود فیلم John Wick 2 – جان ویک 2 دوبله فارسی + پخش آنلاین

نام فیلم : John Wick 2 – جان ویک 2

کیفیت : 1080p , 720p

فرمت : mkv

سال تولید : 2017

مدت زمان : 02:02:22

موضوع : اکشن، جنایی

کارگردان: Chad Stahelski

بازیگران : Ian McShane، Keanu Reeves، Riccardo Scamarcio

خلاصه داستان :

برنامه های قاتل بازنشسته جان ویك برای از سرگیری زندگی غیرنظامی آرام كوتاه می شود وقتی سانتینو دی آنتونیو یك ادم ایتالیایی ، گانگستر ایتالیایی ، با نشانگر طلا در آستان خود ظاهر شد و وی را مجبور به بازپرداخت نعمت های گذشته می كند. به سفارش وینستون ، پادشاه جامعه قاتل مخفی قاره ، برای احترام به آیین باستانی این سازمان ، ویک با اکراه این وظیفه را برای سفر به روم قبول می کند تا خواهر D’Antonio ، کاپو بی رحمانه در بالای سندیکای جنایت کامورا ایتالیا را بگیرد.

درباره فیلم :

جان ویک: فصل 2 (همچنین به عنوان ساده جان ویک 2 نیز شناخته می شود) فیلمی اکشن و هیجان انگیز نئو نوآر آمریکایی 2017به کارگردانی چاد استیلسکی است و توسط Derek Kolstad نوشته شده است. این دومین قدم در مجموعه فیلمهای جان ویک و دنباله فیلم 2014 جان جان ویک است . این بازیگران کینو ریوز ، مشترک ، لورنس فیبربن ، ریکاردو اسکاماریو ، روبی رز ، جان لگویزامو و ایان مکشاین هستند . طرح زیر جان ویک (جان ویک) (Reeves) است که پس از یک فضل به کار خود ادامه می دهدروی او قرار می گیرد. عکاسی اصلی از 26 اکتبر 2015 در شهر نیویورک آغاز شد .

این فیلم در 30 ژانویه 2017 در لس آنجلس به نمایش در آمد و تئاتر در 10 فوریه 2017 در ایالات متحده اکران شد. این منتقدان با ستایش از سکانس های اکشن ، جهت ، ویرایش ، سبک بصری و اجراهای تحسین شده بازیگران ، به ویژه ریوز. این فیلم 200 میلیون دلار در کل جهان در برابر بودجه 40 میلیون دلاری خود ، یعنی بیش از دو برابر 85 میلیون دلار ناخالص فیلم اصلی بدست آورد.

دنباله ای با عنوان John Wick: Chapter 3 – Parabellum در تاریخ 17 مه 2019 منتشر شد.

دانلود فیلم John Wick 2 - جان ویک 2 دوبله فارسی + پخش آنلاین

پخش آنلاین:

پیج فیلم ویژن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *